12.1.13

Heipparallaa

Mun toppi loppu eilen 11.1.13 Mikkelin Sokoksella ja mitä mulle jäi käteen siitä kokemukseta? TYÖSOPIMUS, tein työni niin hyvin että siitä seurasi työpaikka ja omaarahaa :-) Nyt voin sanoa että olen ylpeä itsestäni! Jes, hyvä minäääää!





TÄNÄÄN oon hereilly aikasin, vetässy puurot naamariin ja surru sitä että äiti ei jaksanu lähtee heittämään mua fressille spinningiin ja mun viikon liikunnat nyt vähän kärsii tästä, onneks on monelta päivältä salit ja muuta hyötyliikuntaa! 
Lähettiin äitin kanssa kauppaan noin puoli 12 aikaa, ollaanko laiskoja ollaan  ja päätettiiin että tänään me tehdään jotain uutta ja tuntematonta ruuaksi ja päädyttiin täytettyihin paprikoihin! Aivan sairaaaaaan hyvääää! Siis jotain niiin hyvää että mulla ei riitä ees sanoja kertomaan sitä:-D Uusi lemppari ruoka...

Ostettiin 5 isoa paprikaa ja poistettiin niistä sisus ja kaikki siemet (jos paprika ei pysynyt pystyssä, leikattiin pohjaa vähän tasaisemmaksi) Laitoin paprikat vuokaan ja ruskistin 400 grammaa naudan jauhelihaa (vähärasvaista), pilkoin sekaan puolikkaan sipulin ja lopuksi lisäsin purkillisen tuorejuustoa ja sekoitin pannulla kaikki sekasin, oli muuten nannaa...

Uuni 225 astetta




 Päälle me laitettiin vielä pari siivua juustoa ja se suli kivasti sinne paprikan sisään!

Ja paprikat uuniin, niiden ei oikeestaan tarvii olla siellä kauaa, kunhan juusto sulaa ja paprikat on vähän pehmeitä (näin tykkään itse syödä :) ) Uunissa ne olivat noin 10min, vähän alle


<3
Jälkkäriks sain prismasta vähän pähkinöitä, jotka on aivan saakelin kalliita! Valkkasin kaikista parhaimman näköset!

Hyvää viikonloppua!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti